تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09902650417 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید brhrozkomando@gmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 550
  • بازدید دیروز : 473
  • بازدید کل : 578607

چین و آ سه آن


منطقه تجارت آزاد چين و آ سه آن – فرصت هاي بيشتر تجاري

آغاز سال 2005 به معناي از سرگيري اعتبار دو توافقنامه اصولي چين و کشورهاي اتحاديه جنوب شرقي آسيا ( آ سه آن ) در خصوص برقراري روابط تجاري گسترده و ايجاد منطقه تجارت آزاد است .

بر اساس اين دو توافقنامه، از اول ژوئيه سال جاري ميلادي، بيش از هفت هزار فرآورده دو طرف شامل معافيت و کاهش مالياتي خواهد شد .

پس از اجراي "طرح مقدماتي" از ژانويه سال 2004 ،مبلغ تجاري چين و آ سه آن در چارچوب اين طرح به يک ميليارد و 700 ميليون دلار رسيد که در مقايسه با سال 2003 ميلادي 41 در صد افزايش يافته است. اکتبر سال 2003 ، عوارض گمرکي 188 نوع ميوه و سبزي چين و تايلند حذف شد و تجارت ميوه و سبزي دوجانبه فزوني گرفت .

تا نوامبر سال 2004 ، حجم تجارت دو کشور در زمينه مذکور به 527 ميليون دلار رسيد که 120 در صد افزايش يافته است .

علاوه بر منطقه ياد شده، چين گفتگوهاي مربوطه منطقه تجارت آزاد با اتحاديه عوارض گمرکي جنوب آفريقا، شوراي همکاري خليج فارس، شيلي و نيوزيلند را آغاز کرده است. بنابراين شمار کشورهاي مورد نظر ، از جمله 10 کشور آ سه آن به 23 رسيده است .

چين با کشورهايي مانند استراليا و پاکستان نيز در خصوص ايجاد چنين منطقه بحث و مذاکره مي کند . نوامبر سال 2004 ،"ون جيا بائو"نخست وزير چين در هشتمين نشست رهبران آ سه آن ،چين،ژاپن و کره جنوبي اظهار داشت که چين با تمام توان به ايجاد منطقه تجارت آزاد آسياي شرقي مساعدت خواهد کرد.

وي گفت: ايجاد اين منطقه در جريان جهاني شدن اقتصاد از اهميت زيادي برخوردار است .

کارشناسان وزارت بازرگاني چين خاطر نشان ساختند که از لحاظ جهاني،با وجود بازگشت اقتصاد جهان به حال طبيعي ،رشد آن کندتر خواهد شد . سرعت رشد تجارت جهان در حال افزايش است و درپي آن بهاي کالاهاي نيز رو به فزوني گذارده است .

با وجود افزايش سرمايه گذاري خارجي در جهان ؛ رقابت براي جلب و جذب سرمايه نيز شديدترشده است . علاوه بر اين،بهاي نفت در جهان بالاست که تهديدي براي اقتصاد جهان محسوب مي شود .

پس از الحاق چين به سازمان تجارت جهاني، ميزان تجارت خارجي اين کشور دو برابر شد و در سال 2004 ميلادي از 100 ميليارد دلار تجاور کرد. اما دور جديد مذاکرات تجارت چند جانبه سازمان تجارت جهاني نسبت به آزاد شدن آتي تجارت بين المللي به کندي پيش مي رود . همزمان با توسعه سريع اقتصاد و تجارت خارجي چين،ميزان اختلافات و منازعات تجاري افزايش يافته است . بدين جهت،تجارت خارجي چين به محيط سالم و با ثبات تري نياز دارد.

مسئولان مربوطه اداره امور بين المللي وزارت بازرگاني چين گفتند: اعضاي منطقه تجارت آزاد از طريق برپايي گفتگوها توافقنامه هايي امضا نموده و متقابلا محيط تجاري و سرمايه گذاري بهتري ايجاد خواهند کرد و در زمينه تشريفات گمرکي نيز تسهيلاتي براي يکديگر قايل خواهند شد تا ضمن کاهش هزينه ها ؛ رقابت در بازار تشديد شود .

  انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 320
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • جرج بوش در حال آرایش کردن هوش مصنوعی
  • به آنلاین شاپ ایران خوش آمدید
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1
  • آنلاین شاپ جوراب اصفهان
  • جراحی و زیبایی بینی
  • کراتینه مو

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر