تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه آنلاین نرم افزار و بازی

با سلام دوست عزیز بهروز آقا علی رویا هستم مدیر سایت koma007.4kia.ir در صورت دانلود هرگونه فایل و داشتن مشکل فایل حتما اطلاع دهید تا مشکل رفع شده و لینک تصحیح شده فایل در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید از بخش مطالب جدید سایت نرم افزارهای رایگان که در اختیار شما قرار داده می شود را نیز دانلود نمایید کاملا رایگان ...................... برای هماهنگی بیشتر می توانید به این شماره پیام ارسال نمایید: 09902650417 در صورت عدم دسترس بودن می توانید با این ایمیل در ارتباط باشید brhrozkomando@gmail.com با تشکر.......


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما بهترین رشته در کامپیوتر چیست

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 682
  • بازدید دیروز : 473
  • بازدید کل : 578739

الگوریتم کنترل ازدحام 4


روش ديگر اين است كه ميزبان‌ها يا مسيرياب به طور تناوبي بسته‌هاي اكتشاف را ارسال كنند تا اطلاعاتي راجع به ازدحام كسب نمايند. با استفاده از اين اطلاعات مي‌توان ترافيك موجوددر ناحيه هايي را كه مشكل دارند برطرف كرد بعضي از ايستگاه‌هاي راديوي هليكوپترهايي دارند كه بر فراز شهرها حركت مي‌كنند تا گزارشي از زدحام را در جاده‌ها تهيه كنند، به اميد اينكه شنونده‌هاي انها ،بسته(اتومبيلهاي )خود را در اطراف نقاط خطر هدايت كنند.

در تمام الگوهاي باز خوردي ، اگرميزبان‌ها اطلاعتي راجع به ازدحام داشته باشند مي‌توانند اعمالي انجام دهندكه از ازدحام را كاهش دهند براي صحت انجام كار ، مقياس زمان بايد دقيقا تنظيم گردد. اگر در هر زمان دو بسته در يك رديف برسند ، مسيرياب مي‌گويد STOP ، و هر وقت مسيرياب به مدتبيكار باشد، مي‌گويد GO ، . سيستم به شدت نوسان مي‌كند و همگرا نمي‌شود. از طرف ديگر ، اگر قبل از انجام هر كاري 30 دقيقه منتظر بماند.عكس العمل راهكار كنترل ازدحام آنقدر كند است كه عملا به كار نمي‌آيد. براي عملكرد خوب، تا حدي به تعديل نيازمنديم ، اما به دست آوردن ثابت زماني ، مسئله كوچكي نيست.

الگوريتم‌هاي كنترل ازدحام متعددي شناخته شده اند. براي سازماندهي معقول آنها، يانگ وردي 1995 الگوريتم ‌هاي كنترل شده ازدحام را طبقه بندي كردند . انها ابتدا الگوريتم‌ها ر براساس حلقه بسته يا حلقه باز تقسيم بندي نمودند، سپس الگوريتمهاي حلقه باز ر براساس اين كه درمنبع عمل مي‌كنند يا در مقصد تقسيم بندي ، الگوريتمهاي حلقه بسته نيزبه دو دسته تقسيم شدند. با خوردي صريح و باز خوردي ضمني در الگوريتمهاي ضمني، منبع با مشاهدات محلي ،مثل زمان مورد نياز براي برگشت اعلام وصول ، به وجود ازدحام پي مي‌برد.

وقتي ميزان بار در بخشي از سيستم ، به طور موقت بيش از ظرفيت خدمات دهي منابع باشد، ازدحام پيش مي‌آيد . دو راه حل به نظر مي‌رسد: افزايش منابع يا كاهش بار . به عنوان مثال ممكن است زير شبكه با استفاده از خطوط تلفن شماره گيري ، پهناي باند بين بعضي از نقاط را موقتاً افزايش دهد.در سيستمهاي ماهواره‌اي ، افزايش قدرت انتقال ، موجب افزايش پهناي باند مي‌شود. اگر به جاي استفاده از بهترين مسير براي انتقال ترافيك آن را بين مسيرهاي چند گانه تقسيم كنيم ، پهناي باند افزايش مي‌يابد. مسيرهاي پشتيبان كه براي برطرف كردن عيب سيستم به كار مي‌روند. در صورت وجود ازدحام فعال مي‌شوند تا ظرفيت بيشتري در اختيار شبكه قرار گيرد.

گاهي نمي‌توان ظرفيت را به اندازه كافي افزايش داد در اين صورت تنها راه حل كاهش بار است. راههاي متعددي براي كاهش بار وجود دارد از جمله عدم ارائه خدمات به بعضي از كاربران كاهش خدمات تمام يا بعضي از كاربران، و يا زمانبندي تقاضا كاربران به طور متناوب.

بعضي از اين روشها كه آن‌ها را به طور مختصر تشريح مي‌كنيم، در مدارهاي مجازي بهتر عمل مي‌كنند. در زير شبكه هايي كه در داخل خود از مدارهاي مجازي استفاده مي‌كنند اين روشها را مي‌توان در لايه شبكه به كار برد. در شبكه‌هاي داده گرام نمي‌توان آنها را در اتصالهاي لايه انتقال به كار برد. در اين فصل به كاربرد آنها در لايه شبكه مي‌پردازيم.

 

  انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 269
برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

برسی عدالت جنسیتی در اسلام و فمینیسم

  در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي‌ در‌ اسلام و ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • نرم افزار سری اول آنتی بیوتیک مخصوص کامپیوتر آموزشی
  • تمپلیت رژ لب
  • تمپلیت جذاب برای میکس فیلم
  • تمپلیت صفحه آماده
  • تمپلیت صفحه آماده
  • جرج بوش در حال آرایش کردن هوش مصنوعی
  • به آنلاین شاپ ایران خوش آمدید
  • انشا نویسی همراه با دانلود
  • اقدام پژوهی 1
  • آنلاین شاپ جوراب اصفهان
  • جراحی و زیبایی بینی
  • کراتینه مو

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز که به این وب سایت وارد شده اند از حضور شما در این وب سایت متشکرم با تشکر