امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دسته بندی سایت
برچسب های مهم
پیوند ها
نظرسنجی سایت
نتیجه نهایی
این پژوهش تلاشی بود در جهت یافتن پاسخ برای پرسشهای متعددی راجع به نقش عوامل موثر در آموزش و یادگیری کودکان عقب مانده ذهنی نتایج به عمل آمده از شرح ذیل میباشد
1- نقش معلم و والدین و همسالان و عملکرد حافظه در میزان یادگیری و آموزش کودکان عقب مانده ذهنی نقش بسزایی دارد بنابراین به این عوامل ذکر شده توجه به ویژه طرف دست اندرکاران شود
2- طبق تحقیقات به عمل آمده از نظر پاسخ دهندگان دامنه ی توجه به تمرکز و وسایل کمک آموزشی(تصاویر، بازی، وسایل بازی، فیلم) تاثیر بسیاری دارد ولی استفاده از کتاب تاثیر چندانی ندارد و از نظر پژوهشگر وسایل کمک آموزشی میتواند تاثیر غیر مستقیم در میزان یادگیری کودکان عقب مانده ی ذهنی داشته باشد همانطور که تغییر کتابهای درسی میتواند در میزان یادگیری تاثیر بسزایی داشته استفاده از وسایل کمک آموزشی نیز میتواند در میزان یادگیری تاثیر داشته باشد.
همانطور که کودکان عادی با تغییر کتابهای درسی و وسایل کمک آموزشی به سطح بالای یادگیری دست پیدا می کنند میتواند در بالا بردن میزان یادگیری در کودکان عقب مانده ی ذهنی نیز از وسایل کمک آموزشی در کنار کمک معلم(معلم مرجع) و آموزش غیر مستقیم معلم به کودک عقب مانده ی ذهنی کمک شایانی شود.
3- همچنین در این پژوهش نشان دادیم که سطح یادگیری ادراک و توان استعداد فرد در میزان یادگیری کودکان عقب مانده ی ذهنی تاثیر مثبت و منفی دارد.
در این مقاله موارد زیربررسی میشود واژگان مرتبط نظر اسلام و متفکران اسلامی فلسفه تفاوت های حقوقي در اسلام زمینه های پیدایش و بررسی فمنیسم جایگاه زن قبل و بعد اسلام جایگاه زن در قوانین داخلی مقايسة تفاوت حـقوقي جـنسيتي در اسلام و ... ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یامحبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا